→ Bling It On.

Hey there! This post will be in Dutch since it is a review for a Dutch website who doesn't ship worldwide but maybe in the future? In deze post laat ik mijn nieuwe ketting zien die is gesponsored door www.blingiton.nl
Zij verkoopt veel leuke en verschillende sieraden voor een betaalbare prijs en ook voor kids! Ze is nog niet zo gek lang geleden begonnen met het verkopen van sieraden maar haar shop loopt al als een trein! De verzending was ook snel en het word netjes geleverd. Je betaald 2,- aan verzendkosten ook als je 10 dingen besteld blijft het 2 euro. Wat ze trouwens ook doet, wat ik nog nooit eerder heb gezien of van gehoord heb is dat ze ook bij je langs kan komen met haar sieraden koffer! (hierbij betaal je wel reiskosten.)

Ik heb zelf deze ketting mogen uitkiezen en ik vond hem er zo lief uit zien voor in de lente/zomer tijden door de zachte pastel kleurtjes, de parels, de diamantjes & natuurlijk het bloemen patroon plus ik hou van goud haha. De ketting is te verstellen en heeft een normaal slotje. De ketting valt niet zwaar om je nek dus je kan hem de hele dag dragen. Op een of andere manier moest ik erg denken aan Onee Gyaru alhoewel je in mijn kleding kast geen zachte pastel kleurtjes zult vinden wou ik het toch eens proberen maar dan in een ketting. Ik heb dan ook geprobeerd met mijn stijl iets te creeren wat bij de ketting zou kunnen matchen en de kleurtjes van de ketting zaten toevallig ook in mijn broek! Je ziet de ketting niet heel goed op de fotos maar zo heb je wel een idee hoe ik hem heb gedragen! Ik ben ook niet zo fotogeniek dus sorry voor de akward poses haha! 
links: top h&m broek markt schoenen boohoo.com oorbellen shop in zeeland | rechts: top h&m schoenen missguided.com | Door de filter zie je de kleuren van de ketting niet meer.

Wanneer je een bestelling plaatst op Bling it on en hierbij vermeld bij dat je via mijn blog komt
 krijg je een cadeautje bij de bestelling! + Vanaf vandaag kun je ook met iDeal betalen. 
Wil je deze ketting ook graag? Klik dan hier.

Volg Bling It On op Facebook & Blijf up to date voor winacties! Klik op de like button. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten